Πολιτική επιστροφών
Όροι προϋποθέσεις αλλαγών ή/και επιστροφών
Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν είναι ικανοποιημένος με την αγορά του, παρέχουμε τη δυνατότητα αλλαγής ή επιστροφής του προϊόντος εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, εφόσον το προϊόν δεν έχει υποστεί φθορές ή δεν έχει χρησιμοποιηθεί. Σημειώνεται πως δεν αποδεχόμαστε αλλαγές ή επιστροφές προϊόντων που έχουν υποστεί φθορές ή έχουν χρησιμοποιηθεί, εκτός αν πρόκειται για προϊόντα που παρουσιάζουν ελάττωμα. Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων χωρίς ελάττωμα, απαιτείται να διατηρηθεί το αυτοκόλλητο στη συσκευασία (δηλαδή, να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία του προϊόντος) και να μην υπάρχουν εμφανή σημάδια χρήσης. Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, αλλαγής, ή επιστροφής, παρακαλούμε ενημερώστε μας γραπτώς μέσω email στη διεύθυνση hello@glowberry.gr ή τηλεφωνικά στον αριθμό 2821072233. Η αλλαγή προϊόντος θα απαιτεί την επιστροφή του αρχικού προϊόντος για αντικατάσταση και την εκ νέου αγορά του επιθυμητού προϊόντος.
Συνέπειες της υπαναχώρησης
Σε περίπτωση υπαναχώρησης, θα επιστρέψουμε το πλήρες ποσό της αγοράς του προϊόντος στον πελάτη, χωρίς καμία αδικαιολόγητη καθυστέρηση, και αυτό θα γίνει το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που ενημερώσατε για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη συμφωνία. Η επιστροφή θα γίνει με τη χρήση του ίδιου τρόπου πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε αρχικά από τον πελάτη, εκτός αν συμφωνήθηκε διαφορετικά.
Σημειώνεται πως η επιστροφή χρημάτων μπορεί να καθυστερήσει μέχρις ότου λάβουμε το προϊόν πίσω.
Σε περίπτωση επιστροφής ενός ελαττωματικού προϊόντος, το κόστος μεταφοράς επιβαρύνει το κατάστημα και θα επιστραφεί πλήρως στον πελάτη. Σε άλλες περιπτώσεις, τα έξοδα μεταφοράς και επιστροφής των προϊόντων βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.
Σημειώνεται ότι, λόγω της φύσης των προϊόντων και για λόγους υγιεινής, τα προϊόντα που έχουν σημάδια χρήσης ή δεν διαθέτουν το αρχικό αυτοκόλλητο στη συσκευασία τους θεωρούνται ότι έχουν χρησιμοποιηθεί και δεν επιστρέφονται.
Για ακυρώσεις παραγγελιών, η ανατροφοδότηση των χρημάτων που καταβλήθηκαν με τραπεζική κατάθεση απαιτεί την καταχώρηση ενός IBAN από τον πελάτη, προκειμένου να γίνει η επιστροφή.